Onsdag

kl är ungefär 22:30 igår kväll.. jag och Micke ska gå och lägga oss när han frågar mig:

-Vet du vad jag är sugen på?

-Cheesburgare?

-Nej, Plankstek!!!


Morgonen har varit väldigt lugn.. Emilia åt jättebra till frukost, känns som jag tjatar om att hon äter bra men det är bara för att hon såå fruktansvärt dåligt när hon var sjuk!

Hon har också fått på sig kläder idag utan att kriga om det, vilket är stoora framsteg. Fick hon inte välja kläder själv så blev det tredje världskriget här hemma. Men inte idag.. känns som att det kommer bli en kanondag!

Nu ska jag göra i ordning mig så jag kan lämna Emilia på dagis.. och sen är det inskolning för Linnea!! woohoo


Kommentarer
Postat av: Petra

åhhhhhh plankstek är så gottit! men cheeseburgare med, nästan så man har lust att åka upp för att äta ;)

2009-02-04 @ 10:47:54
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0