ont..

Jag har ont i hela ryggen, speciellt i axlarna.. funderar på att köpslå lite Med Micke.. ni vet.. om jag masserar dina skuldror i 2 minuter så får du massera hela min rygg i 10 minuter.. det blir ju typ samma eftersom du har större rygg än jag! :D hihi.. man måste vara smart ibland.. (som om han skulle gå på det) Men jag har andra knep också!

Det hade gått bra för Emilia idag, som vanligt.. men hon hade inte ätit så mycket. Men ibland får barnen fix idéer och så är det bara.

Hemma så åt vi upp det sista av pajen och vaniljsås till, men Emilia ville inte ha..

- Tycke inte om pappa!
- Jo men det är godis Emilia! Säger han då
- mmm goooodis! Gott pappa!

Sen äter hon upp allt medans hon mmm:ar

hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0