Plugg plugg och åter plugg

Jajjamennsan.. Barnen är på dagis och då är det bara tuta och köra!! Woohoo!!!
Har två uppgifter kvar, arbetet ska vara inlämnat idag så nu är det bäst att min hjärna inte sviker mig!

Morgonen har varit.. nja inte lugn kanske men inte fullkomligt kaotisk heller. Micke har stykt fast namnlappar på Linneas kläder som hon ska ha på dagis.. duktig sambo!
Det går väl sådär med inskolningen, igår hade hon vägrat äta lunch, så det blev tidig hemgång.. vi får se hur det går idag. Linnea är annars en väldigt matglad lite tjej, men hon var lite för trött igår.

Vet inte om jag skrev det igår men dom har ringt från Mickes jobb och han kommer få börjar jobba redan på måndag igen! Känns ju jättebra att vi slipper ett glapp! Då behöver vi inte ta från sparpengarna..  :D

Nä, nu ska jag sätta igång och skriva en sårjournal! förstår som vanligt ingenting men det blir nog bra.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0