Rebecka

Min underbara lillasyster är på väg hit nu.
Hon ringde mig nyss när hon var i en leksaksaffär.. hon visste inte vad hon skulle köpa till Linnea!

-Alltså, de verkar tro att 1 åringar är värsta retards eller nåt! Jag kollar på leksaker från 1 år men det är ju bebissaker!!

Hon hade frågat dom i butiken vad hon skulle köpa och fick till svar att en lära-gå-vagn var väl bra!

- eeeeeh hon kan redan gå!!

Söta söta lillasyster!

Barnen sover nu, jag har hunnit plugga en del.. känns bra att komma ikapp igen. Men jag känner att det börjar bli dags att inta nattpassen för mig. För man hinner inte plugga mer än när barnen sover, annars står dom och hoppar vid benen på mig. Och då kan man bara inte motstå dom!

Micke är fortfarande inte så bra att jag vill gå hemifrån för att plugga i flera timmar. Han tog hand om mig när jag var dödssjuk så nu får jag ställa upp för honom. Även om han inte är lika sjuk som jag!

Ni vet väl att det ständigt pågår en tävling här hemma vem som är värst! hehe.. vem som är sjukast, vem som gör flest saker rätt.. hahaha rätt kul egentligen..

Nä nu ska jag väl göra i ordning mig så jag inte ser ut som stryk  när syrran kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0