Sent inlägg

Hadet ställt kl på 06 i morse.. hade både Emilia och linnea på varsin sida om mig. Så jag fick verkligen snittsa till det för att inte väcka dom.

Sen var det upp, ge Stellan lite mat, annars mjauar han så högt så halva huset vaknar, efter det slängde jag i mig lite vaniljyoghurt med havregryn.. mummsigt! Förberedde två vällingflaskor till flickorna och lagom tills det plingade i micron så vaknade dom. Perfekt tajming! Fan vad jag är bra ibland!

Sen var det igång, ja ni vet.. blöjbyten och allt det där... Sen tog jag Millan och gick iväg till min mormor och morfar som passade henne idag medans jag hade prov. Dom är verkligen väldens bästaste! Ställer ALLTID upp!

Provet gick väl sådär.. vågar aldrig spekulera! Vi får se!

Sen fick jag åka med Diana till station, gick upp och hämtade Millan, när jag plingade på klockan hörde jag innanför

PLIIIIIIIIINNG PLOOOOOOONG!!!!! Det var millan som härmades hehe

Efter gick vi och handlade lite mjölk och gick förbi bullboden..
Millan fick välja själv och valde en groda..

groda   inte populär

..som inte var så populär, det var godare med banan!

bananas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0