shiiit!!

Oh god lord!!! Hade ingen aning att det skulle vara så här svårt!!

Snacka om att tid och planering är A och O när det gäller att få iväg två barn samtidigt till dagis. .

Medans man bökar på Linnea kläderna så har Emilia hunnit klä av sig allt igen.. Sen blev Emilia lite smått förtvivlad över att hon inte längre fick åka vagn till dagis, linnea skulle ju sitta där. Men men.. jag frågade om hon ville köra vagnen istället och då vart det lite gladare miner (barnarbete, jag vet)

Väl utanför dagis blev Emilia jätte ledsen! Och hon har ALDRIG varit det när vi lämnat henne.. kändes jättehämskt!

Av med hennes kläder medans Linnea stod brevis och svettades (mm jag hade kanske klätt på henne liiite för mycket)

Sen var det bara ut, och in igen på nästa avdelning och lämna Linnea, hon vikade adjö till fröknarna på en gång och skulle följa med mamma hem. Vilket slutade i massa gråt.. ursh!!

En STOOOr eloge (stavas???) till Linda som lyckas med fyra barn på morgonen!!! Jag beundrar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0