Skrämande

Satt och räknade ihop ekonomin i vår budjetlista. (visst är vi duktiga, här gäller det att hålla koll)
Och på skoj så gick jag in på internetbanken för att kolla vad vi gör av med pengarna.. dom tar ju liksom slut och man vet inte vad man handlat.. och jag lovar att mina ögon ploppade ut och la sig på tangentbordet när jag insåg att vi småhandlar för 1100:-!!!!!

Då har vi veckohandlar för 4000:- med mat och välling och blöjor...

Grejen med veckohandling är att man ska sluta småhandla! Nu fick jag verkligen upp ögonen och från och med idag blir det ändring på det! Det vi inte har hemma i slutet av veckan får vi klara oss utan! Här tar vi i med hårdhanskarna, så där kan man ju inte hålla på.. herregud!! Klart, mjölk måste man ju handla.. datumet håller ju inte..

Kommentarer
Postat av: Therese

Dukriga ni e.. kan du ta hand om min ekonomi oxå haha

2009-02-19 @ 00:06:30
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0