Sockerkakan

Slängde ihop en sockerkaka strax innan brudarna skulle i säng, in med den i ugnen sen bad jag Micke plocka ut den mellan 10 och 15 över..
Det tog lite längre tid att natta Millan idag, hon låg och sjöng och hade sig som vanligt. Men tillslut somnade både hon och jag..
Micke kom in och väckte mig och jag gick ut för att provsmaka sockerkakan..

MEN, Micke hade hört fel och plockat ut den för tidigt.. utan att provsticka först, eller ens tittat på den. Men men.. så kan det gå ibland.. kanterna gick att äta iallfall!

Nu ligger han i soffan och är putt på mig eftersom jag är putt på honom.. över en sockerkaka.. i-landsproblem eller vad? hehe..

Nä, nu ska jag ta tag i hemsjukvårdens Tema! hua..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0