Söndag idag!

Idag är det söndag och det har snöat massor i natt! woohoo! Jag som inte alls längtar till våren!!

Först måste jag ju skriva vad jag tyckte om melodifestivalen igår.. och euhm, jo det var helt okej. EMD var klockrena! Dom stod ju inte bara och sjöng utan gjorde en show av det, så det var kul att se på! Sen gillade ja BWO!! Så jäkla skön låt!

Sen måste jag bara berätta att vi har fixat Spotify från bredbandsbolaget! Världens underbaraste grej, där finns ALL musik man kan tänka sig! Vet inte hur jag ska förklara med gå in och kolla! Man får prova gratis till påsk! Efter det kostar det 99:- i månaden.. absolut värt pengarna om man gillar musik..

Perfekt när man ska dansa loss med barnen! hehe.. jag får träning och barnen somnar ovaggade! :)

Idag ska vi åka och mata ankor i Sigtuna om dom finns kvar, sen ska vi nog hälsa på farmor och farfar om dom är friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0