Söndag

Sista morgonen tillsammans.. i morgon börjar Micke jobba igen och är det slut på lyxen!! Visserligen har vi helgerna ihop, men ja, nu när allt snart är över inser man vilket lyxliv vi levt i 8 månader. Menar såklart inte ekonomiskt, men det är väl inte så många får spendera så mycket tid med varandra som vi gjort. Normalt så jobbar ju någon..

Men men..

Såg melodifestivalen igår, och nja hmm.. euhm.. jag tyckte, som min mormor (hihi) att rockbandet var bland dom bästa. Måns, ja han lät som han brukar, och han kan ju sjunga!

Men jag gillade cookies and beens.. härlig musik!


Idag är jag på väääärsta shoppinghumöret, måste hålla mig sysselsatt så jag inte får något infall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0