Stellan = Hund

Våran kissekatt har gått och blivit hund! På riktigt!
Han har en liten grön boll som har leker med, och nu har han börjat komma med bollen och så vill han att man ska kasta den till honom.. hehe! Knaskatten!

Emilia och också rätt knasig..

Linnea somnade snabbt idag så jag passade på att lägga mig brevid Emilia en stund för hon hade inte somnat. Då lägger hon sig på magen och drar upp pyamasen. Hon vill att jag ska klia henne på ryggen. När jag är färdig så snurran hon ett varv och lägger sig på rygg. Det är dags att klia magen, efter det kavlar hon upp ärmarna.. "kila arm mamma"
"andra arm" "ben" "andra ben"
sist drar hon sin hand på sin kind, det ska tydligen avslutas med lite kindkli..
hehe.. vem kan motstå det! Sen somnar hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0