synder?

Jag har fått världens djupaste självspricka i tummen.. idag när jag tvättade händerna så blev den om möjligt ännu djupare så det började rinna blod! Det svider och dunkar och det känns som att någon försöker pierca tummen på mig!!!

Och jag är helt säker på att jag fått den för alla min synders skull..

För en tid sen så hade Micke ungefär 3-4 sånna här sprickor som jag har nu. Och eftersom jag aldrig själv haft en spricka förut så visste jag inte hur satans jävla ont det gör. Så jag tyckte ju att han bara gick omkring och gnällde för att han ville slippa diska typ. Ååååh som vanligt så är det jag som får ångra mig.. nu förstår jag verkligen hur ONT han måste haft det.. och dessutom så fick han stå ut med en grinig jävla kärring här hemma.

Jag säger då det, det är ett under att han står ut med mig ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0