Tisdag över

mmm.. så var denna underbara tisdag över.. typ..

Det hade gått bra för båda barnen på dagis idag, känns kanon, men när vi skulle hem så totalvägrade Emilia. Hon skulle åka pulka som jag glömt hemma! Typiskt! Inget hjälpte heller, hon la sig i den iskalla snön och gallskrek!
Och vad ska man göra? Detta hör förhoppningsvis till åldern.. tur är väl att jag känner min dotter och kunde "locka" hem henne..

-Ska du inte följa med mamma hem så kan vi baka lite?

-Jaaaa, baka bullar!!

Nee, vi kan baka sockerkaka?

- Jaaaaa

Sen sken hon som en sol!

Det blidde sockerkaka med chokladsmak som vi smaskade i oss efter middagen, blidde en bit kvar som jag ska fresta Micke med till house sen :D mohahaha... nä, så elak ska jag inte vara!

Har lagt ut lite barnkläder på tradera för första gången och i morgon avslutas auktionen! Ska bli så spännande och se vad det slutar på! hihihihi
Tråkigare är kanske när man får mail när någon frågar om jag inte kan skicka kläderna först och sen få betalt eftersom jag är ny och tydligen inte går att lita på. När jag talade om för henne att jag inte kände för det så blev hon suris och skrev
"avstå då"

Ja, det tänker jag minsann göra :)

Nääää, om jag ska ta och slänga mig i soffan en stund eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0