Tisdagen

Okej, så här ser dagen ut..

Barnen vaknade och var lika glada som alltid.. det tog några minuter innan min hjärna var ihopkopplad med resten av kroppen, men sen var det full fart på mig. Upp, på med mjukisar, byta blöjor, klä på barnen (fast Emilia klär på sig själv numera) Bädda sängarna, ut i köket där Micke har dukat fram frulle... äta, tvätta barnen, bortsa allas tänder (Micke klarar dock av det själv) sätta upp Emilias enormt förlånga lugg i en fläta (kors i taket för att jag fick röra hennes hår) Sen var det bara klä på overallerna och traska iväg till dagis..

Nu ska jag sätta igång med plugget. .

Måste ringa Linda och be henne om hjälp.. mitt proffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0