tomt

Det står helt stilla i mitt huvud.. har min hjärnceller gått och lagt sig eller?

Joooo

Morfar och mormor 2 har varit här nu och fikat och umgåtts. Så nu har vi ätit tårta och bullar och chokladbollar idag igen.. min mage står väl ut ett par meter! Mendet gör inget, gick ner 2 kg när jag var sjuk så jag har lite att ta igen. hehe!

Barnen sover nu och jag ska sätta igång med skolarbetet som jag påbörjade på dan. 

I morgon blir det träning med Linda, ser verkligen fram emot det och är taggad till 1000! Ska cykla på träningscykeln tills det börjar lukta brännt! Hoppas inget händer så det inte blir av, brukar ju alltid vara så när man ser fram emot någonting.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0