Torsdag

Vilken natt.. kunde verkligen inte sova. Låg bara och vände och vred på mig. Fruktansvärt irriterande.

Idag är det skola som gället, vi ska ut i urskogen (roserberg) och göra massa övningar. Får se vad det blir för skoj den här gången. Hoppas att vi får veta vart vi ska göra vår praktik idag. Det är det som är det absolut roligaste med utbildningen. 

Efter skolan idag är det mer och mer plugg som gäller. Tar två teman som ska vara inne nästa onsdag (har inte börjat än) PLUS två prov!!! ett på torsdag och ett på fredag! jippie! jag jublar av lycka! 
Tur att jag är så jävla trög när jag väl skriver mina teman, för när jag suttit ett tag med dom så fastnar det verkligen. Det blir inte att jag bara skriver för att lämna in i tid utan jag lär mig verkligen nåt. hehe.. låter ju väldigt speciellt, eller hur?

Jag har alltid haft svårt att plugga, har verkligen haft problem med att läsa mig till kunskap. Det är när jag får göra saker i praktiken som det mesta har fastnat. 

Men men.. allt löser sig i slutändan!

Nu ska Linnea strax iväg till dagis, och jag ska hoppa in i duschen.  

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bara att säga till om du vill ha hjälp jag ställer gärna upp!Kramen

2009-02-05 @ 10:06:12
URL: http://jagstad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0