Torsdagen

Det hade gått jääättebra för Linnea idag på dagis. Sovit i ungefär 2 timmar och 20 minuter! Och när jag kom för att hämta henne tittade hon på mig och sen fortsatte hon dricka vatten som höll på med. Hade förväntat mig bamsetårar men det var ju jättebra att det inte var så.

Hemma var Emilia jätteglad över att syrran kom hem!

Bjöd över Linda och Philip på fika.. det gäller att passa på när hon ändå är i byn!  Gick och bar lite på philip och han luktar så fruktansvärt gott.. bebis bebis bumplibooo! goss goss!

Och Linda, en sak bara.. det är ocoolt att röka ;) hehe.. (uppmaning)

Nä, nu ska jag köra näsan i boken och läsa i 180!!!

Min far och hans fruga kommer över en sanbbis idag med massa kläder till oss!! jippiiiie! Me love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0