Ute en sväng

Jooo, vi var över till min mormor och morfar och terroriserade lite.. fikade och pratade massa strunt. Alltid lika kul!

Det är så fruktansvärt tråkigt väder ute, så fort man tar i snön så blir man dyngsur! Blidde alltså ingen pulkaåkning idag.

Ska snart sätta igång med maten, idag blir det "hemagjord" kebab, ris och minimajs. Spännande tycker jag.
Till lunch åt vi macaroner och köttbullar, KÖPTA köttbullar. Vi köpte dom när vi storhandlade sist och jag har ångrat mig bittert sedan dess. Har ju tänkt börja göra egna sånna, men nu när de köpta redan låg i kylen så kan man ju inte bara slänga. Kan inte slänga mat.. när jag öppnar förpackningen kommer den där äckliga pruttlukten! Då ångrar man sig om möjligt ännu mer! Men men.. barnen åt och var lika nöjda som vanligt.

köttbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0