Våran lilla hemlis

Det blev inte så mycket av våra stora planer. Men kan berätta att vi hade sökt en 4:a, radhus.. med en egen liten tomt.
Men efter noga övervägande och då vi slagit våra kloka huvuden ihop kom vi fram till att vi bor så bra som vi gör nu.

Så vi återgår till våra tidigare planer om att bo här och bo billigt så vi kan köpa något eget sen. Vad det blir återstår att se!

Träningen gick.. bra! vi var nyblivna friska så det var bra att vi inte gav järnet idag.. men vi cyklade och tränade benen i någon konstig maskin (känner redan av träningsvärken) Gjorde några magövningar i en jättelustig grej. .

Linda den räven började prata om Mc Donalnds och gissa vad min hjärna har naglats fast vid.. mmmm!!! Men icke! Jag fick knapra i mig spegetti och köttfärsås som resten av familjen ätit. Vill ha cheesburgare!!!

Grattis igen föresten till jobbet Linda.. verkligen jättekul att du fick det!! Hoppas att jag har lika mycket flyt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Har du börjat träna på sats??

2009-02-03 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0