vilket ras

Det märks verkligen skillnad i besökslistan när man inte bloggar så ofta.. igår hade jag bara 18 och dagen innan 34.. antal sidvisningar var uppe i 60 i förrgår och typ 30 igår.. blir ledsen i ögat!

Hehe, nej, det blir jag verkligen inte.. men det är ju kul att så många vill läsa om allt strunt jag skriver..

Gjorde ett försök förut att locka till mig läsare genom att hamna på listan.. men som jag skrev verkade det rätt omöjligt..

Så nu har jag återgått till att bara skriva av mig lite då och då mest för nära och kära som man inte hinner prata med varje dag men ändå vill hålla uppdaterade..

Idag ska jag luncha med en av världens snyggaste män!!! Tänk det ni! hihi kan berätta mer om det sen..

Nu ska jag ta tag i den här morgonen så det blir något av den också..

Kommentarer
Postat av: Colle

Nej det tror jag inte att du gjorde! För jag käkade lunch alldeles själv (snyft);)))

2009-02-26 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0