Vill inte..

Nä, egentligen vill jag inte skriva något mer inlägg.. någonsin! För jag blev så nöjd med förra inlägger och jag vill att det ska pryda min blogg ända tills jag kan sätta in bilder från bröllopet, men såå länge kan jag inte vänta med att få skriva av mig. Så det är lika bra att tuta och köra!

Har som jag skrev tidigare sökt massa jobb, men det verkar vara svårare än jag trott.. så nu får jag utöka mina sökområden och ta andra jobb som inte ligger inom vård. Jobb som jobb, huvudsaken att man får in pengar någonstans, alla andra resonemang är idiotiska!

Jag kanske ska ta ett extrajobb, och planen är att vi ska lägga undan allt extra till hus.. men tänk om jag helt plötsligt, när vi står där med hundra tusen säger till micke att vi istället ska gifta oss.. tror ni han skulle gå med på det? hehe.. jag får kanske muta med ett Xbox eller nåt.

Nä nu är det dags för plugg igen..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vänta bara tills dom lägger ut om sommarjobb inom vården! Det kommer finnas massor!!! Det lovar jag :)



Jag har också suttit och drömt mig bort om bröllop :) Det ska vara speciellt! Micke har verkligen rätt..

Kramen

2009-02-10 @ 12:29:36
Postat av: Petra

Avlösare och ledagare då?

Hör av dig om du vill ha nummer att ringa :)

2009-02-10 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0