wedding

Sitter och drömmer mig bort om ett bröllop.. friade till honom förra hösten. Tänkte att om man vill ha något gjort så får man göra det själv.

Och mitt frieri var ganska genomtänkt.. Skickade blombud till hans jobb,  röda rosor! Med fanns en lapp där det stod

Vill du göra mig...

Sen när han kom hem så hade jag lagt en chokladask i brevlådan (vi hade brevlåda i trapphuset) där det stod..

den äran..

innanför dörren stog jag och Emilia på knä och så fortsatte jag..

att få bli din fru?

Han svarade Ja då..

Sen var planen att ha ett lite mindre bröllop, bara de närmaste, tänkte att man inte gifter sig för att ha fest, man gifter sig för att man älskar varandra och fest kan man ha när som hellst egentligen.. men det ville han inte gå med på. Man gifter sig bara en gång så då vill han att det ska vara stort och speciellt. Och nu i efterhand så är jag lite glad över att hans tod på sig. Alla tjejer drömmer väl om ett minnesvärt bröllop!

Hur som hellst..

Den här snygga vintage klänningen skulle inte sitta helt fel!

klänningen

Och här har vi ringen..                 Tårtan...                         och dukning!
ringen    tårtan    dukning


Kommentarer
Postat av: Polle

Väntar bara på en inbjudan!!!

2009-02-10 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0