What a day!

Skulle som sagt på loppis idag, men hittade inte dit, så då bar vi oss av till väsby istället, skulle finnas en stor där.. men jag hittade inte det jag letade efter..

När vi ändå var där så åkte vi förbi infra och Micke köpte sig ett par högtalare till datan! Kanooon, nu kan vi äntligen utnyttja musiken vi har i datan..

På vägen hem svängde vi också förbi villa fritid. Där kan man nog hitta precis allt! Vi köpte ett superfint tårtfat! Och en burk som man kan ha Stellans foder i. 

Råkade åka in på plantaget också och köpte nya blommor till köket och en fin pläd till vardagsrummet.. 

SEEEEN blev det inge mer, utan vi åkte hem.. Micke lagade sjömansbiff!

Barnen badade, Linnea lyckades bajsa i vattnet!! (mycket trevligt) Hon blev jätteledsen för att mamma slet upp henne ur vattnet.. hon ville ju bada och förstod inte alls vad som hände! 

Sen dansade vi loss till allt möjligt här hemma, fortsätter med våran teori om att trötta ut barnen innan läggdags, fungerade kanon ikväll med, båda två somnade på 2 minuter MAX! 

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch, sen ska jag krypa ner.. 

Natti  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0