Bullkväll

Nu har jag slagit mig ner på min rump efter ett par timmar med bak i köket.. skit kul, verkligen!
Fick hjälp av min supergulliga Micke såklart.. honom kan man alltid räkna med!

Sprang emellan köket och tvn, ville ju inte missa Let´s Dance! Och som vanligt så va Morgan grym!

Nu när vi är friska (typ) så har jag sådan överskottsenergi som jag bara mååååste få göra av med, annars blir jag grinig och jävlig och fullkommligt omöjlig att umgås med! Till Mickes stora förtjusnins, där var den lugna helgen det! HA

Ååååh har ni nån gång kännt er på ett sånt där jävulskt humör? Så känner jag nu..

Föresten Tess.. om du läser detta.. du fyller ju 25 snart!!! Din gamla tant.. hehe.. händer det något kul då eller?


Funderar på om jag ska krypa ner i sängen eller om jag ska ut och springa några varv runt huset först?
(och neeej, jag menade inte det på riktigt.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0