Changeling!!

En helt underbar film!
Har aldrig riktigt tyckt om Angelina, har mest sett henne som en "tuff brud med pistoler" men här visade hon faktikskt vilken fantastisk skådespelare hon är!
Väldigt gripande film, och den som inte blir berörd av den.. är helt enkelt en känslokall jubelidiot! Att det är en sann historia gör filmen ännu mer fängslande.
Jag satt med hjärtklappning långa stunder av filmen, som för övrigt är lite mer än två timmar lång.. Men det märktes aldrig!
Micke tyckte också den var bra, bästa film han sett på länge sa han.. och nej, han blev inte medtvingad :p
Fick hålla emot flera gånger för att inte börja gråta, det ska jag däremot göra när jag ser den hemma sen.

Barnen hade haft det bra hos mormor, dom hade lekt hela dagen om somnade sött när vi kom hem strax efter 20.

Idag då?

Micke drog iväg på morgonen för att tvätta bilen. Jag som är överfull med energi drog på barnen och gick ut på en liten promenad.. bestämmde mig för att besöka min mormor och morfar. Eftersom klockan bara var cirka 8:30 var jag tvungen att försöka titta in och se om dom var vakna innan jag stormade in med mina vilddjur.. Men dom var uppe och blev så glada över vårat lilla besök.

Nu sitter jag hemma igen, barnen sover och Micke kollar på TV.n.. ska försöka hinna plugga lite nu innan dom vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0