Chocklad/chili

Har ni någon gång smakat chocklad/Chili-glass? Inte en höjdare måste jag säga.. det blev något helgalet med själva glassupplevelsen! Det blev alldeles varmt i munnen.. blää

Vi fick besök i soffan av Linnea som drömmer hela tiden, sen kunde hon inte somna om så då fick hon vara uppe ikväll.. efter en flaska välling som somnade hon tillslut strax innan 21.

Så det blev inget pluggande ikväll häller! Såå typiskt.. 

Men i morgon är det en ny dag med nya möjligheter, nu ska jag ta hand om min sjuka Micke.. ni ska bara veta så förkyld han är!! Karlar blir så ynkliga då!! Näärå.. jag tycker faktiskt synd om honom, det är verkligen inte kul att vara så förkyld att det gör ont och sen har man näsdiarré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0