dammsucker!

Vi har då varit ute i dammsugardjugneln ett tag nu och letat och letat efter en bra och billig dammsugare.. Jaa, jag är supersnål men i detta fall fick jag ge upp! För att slippa köpa en ny varje år och slippa vibrerande väggar och stinkade luft så får man nog lägga ner en slant!
Hittade en jättefin Electrolux, ljusblå.. så den blev det! Micke har provkört den nu ikväll och han var väldigt nöjd!! hehe

Vad mer har hänt? Skolan gick bra men har ett litet problem med en lärare bara. Ska ta det med rektorn i morgon! Det löser sig nog..

Emilia har börjat på dagis idag igen, och det gick kanon! Hon ville inte gå hem vilket måste kännas bra.. eller?? Denna eviga tävlan med förskolan.. pust!! Jag försöker ju verkligen göra det lika roligt hemma.. vi ritar och pysslar, hon är med och lagar mat! Men det är ändå alltid roligare på dagis.. fast hellre det än att hon skulle vantrivas..

Nu vill micke ha datan...

ooooops tänkte nästan berätta en hemlis här.. vilken tur att jag hejdade mina fingrar :D mohahah

Kommentarer
Postat av: jenny

är hemlisen att ni ska ha tillök i familjen kanske?

bara en liten gissning :)

2009-01-13 @ 19:37:20
Postat av: camilla

ska ni ha en till bebis... =) hoppsa att allt är bra.. kramkram

2009-01-13 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0