Det går bra nu..

Såå jaaa, nu var skolan igång och det märks i hela kroppen.. vet inte hur jag gör när jag pluggar men jag är helt slut efteråt. Har skrivit klart och skickat in första Temat,så nu är det bara hålla tempot!
Det har löst sig med läraren nu också, han hade inte läst mitt Tema som jag lämnat in i december och satt IG på mig, men efter mycket tjat från min sida är betyget ändrat till ett G.

Vad mer har hänt? inte så mycket.. känner mig lite trött och skulle behöva samla ihop min supermammakrafter igen. Mitt tålamod är inte som det ska och jag får bita mig i läppen minst 100 gånger om dagen när det inte går som det ska!!

Men så är det väl för alla.. det går upp och sen går det ner för att sen gå upp igen.. så är livet och det är bara att acceptera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0