frust!

Kan tydligen fortfarande inte stava.. men men!

Har suttit här vid datan i snart 4 timmar.. avklarat.. 2 ½ uppgift! joråå.. det går strålande det här!!
Har kört upp två pappersbitar i varsin näsborre, det blev väldigt tröttsamt att springa och snyta sig 1 gång i minuten!!! Jag mår fortfarande piss och detta gör mig inte mycket bättre!!!

Funderar på att lägga ner för idag.. vet inte hur jag ska lyckas med det här!

Emilia har vaknat ett par gånger, varm igen så vi får se hur den här natten blir. Linnea har också vaknat, hon har börjat drömma! Lillfisan, som snart är 1 år!!! Herregud..

Nä, nu måste gå och skölja näsan och sen är det natti natti för min del!

Håll tummar och tår för att jag ska bli frisk så jag kan fixa skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ett å tv kämpa på! Du är jätteduktig! :) Kram

2009-01-27 @ 09:47:45
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0