Influensa!!

Vaknade i lördags med värk i hela kroppen, ont i huvudet och världens hosta. Frös och svettades på samma gång! Emiia min lilla skrutt mådda minst lika dåligt som jag. Hon var skållhet! Det var bara att inse att influensan hade kommit till vårt hem!

Jag och Emilia har alltså pendlat mellan sängen och soffan och soffan och sängen hela helgen. Lekat och svettats och kollar på Nalle Puh! Fyy faan säger jag bara!

Idag är jag bättre, nu känner jag mig "bara" dunderförkyld, typ snoret rinner torr/slemhost. När jag hostar så få jar ont i ruggen, nyser jag så får jag ont i örat! Förmodar att Emilia känner exakt som mig, bara det att hon inte riktigt kan uttrycka sina känslor än. Mycket gråt hardet varit, men det är ju inge konstigt!

Tack Linda för att vi fick komma i Fredags, alltid lika trevligt att umgås med er!! Hoppas ni hade kul med dammsugaren :D mohahaha

Någon Tina skrev en komentar till mig..

Svarar här på den. Jag pluggar till undersköterska på komvux i märsta.
 
Jag har redan tackat dig massor, men jag vill ju bara berätta för hela världen (som om hela världen läste min blogg,, eller hur!!!) för att du finns här för mig! Till Micke såklart!! Världens bästa MAN!!!!!


Kommentarer
Postat av: linda

Hej!

Gumman det är ju bara att konstatera att det inte blir någon träning för din och min del i morgon jag är oxå genomförkyld och hostar snart upp lungorna tror jag!!!

Men vi får träna när vi blir bättre krya på er!

Kram

2009-01-26 @ 10:19:16
URL: http://jagstad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0