inlämnat!!

Yees.. har suttit hela kvällen nu med ett Tema som ska lämnas in nästa onsdag.. och jag blev klaaar!!!! F
örsöker iallfall göra allt i turbo så jag får lite lugnare under praktiken som kommer snart. Vill inte göra samma misstag som förra terminen. Allt stog mig upp till halsen ett tag!
Men men.. man lär sig av sina misstag.

Nu ska jag packa ihop den här datan, lägga mig på golvet och göra 40 sit-ups.. jo, man ska ju börja långsamt, annars tröttnar man :D hehe Och nej, jag försöker inte gå ner i vikt, bli smalare osv osv.. försöker bara trimma upp dallret lite ;) ni vet väl att det är sommar snart!

I morgon bär det av till Rosersberg för lite övningar med skolan! Spännande!!

Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0