jobbig natt!

tror att jag har missat att skriva det innan, har varit så upptagen med min läpp..

Barnen är magsjuka, båda två.. och det är ju fruktansvärt roligt! Emilia som redan innan hatade att byta blöja, speciellt när hon gjort nummer 2 är ju helt förtvivlad över att behöva byta 15 gånger per dag! Vid minsta lilla fjärt (så små är dom ju visserligen inte, jag trodde att det var micke som la av en brakare när det egentligen var Emilia) så kommer det i brallan!

Trodde att dom var på bättringsvägen för igår böt vi bara typ 6 blöjor.. men i natt brakade det loss igen! Vi får se hur det utvecklar sig.. hoppas att dom är bättre i morgon så vi kan ut och åka pulka med Jessica och tvillingarna!

Micke är inte så bra han heller, han har ont i hela kroppen.. börjar väl bli gammal helt enkelt :p hehe.. nää, men en redig förkylning är det nog.. i värsta fall influensan!

PS min läpp börjar bli bättre :) jippiii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0