Kalastajm idag!

Igår fyllde Emilias kompis Moa 2 år så idag ska hon på kalas! :) Ska bli roligt!
Och tur är väl det att hon är bra i magen igen, annars hade vi fått vara hemma.

Igår tog vi en promenad till centrum med min mormor och morfar, kollade efter gardiner till köket men hittade ingenting, sen fick Emilia springa runt lite där och vad tror ni händer?? Jo hon trampar i hundskit!!!!! Sååå jävla vidrit och jag fattar inte varför hundägare inte plockar upp efter sin hund!! Det är väl en sak om hunden skiter i skogen, eller i ett dike eller varssomhellst, men mitt i centrum!!! Va faan! Så jävla kul är det inte att stå med en pinne och försöka peta bort bajset!!

oansvarliga jävlar!!! Nu blev jag upprörd igen! hehe

Efter promenaden bjöd jag in oss på kaffe hos mormor och morfar, sen gick vi hem och lagade spagetti och köttfärssås! Emilia skulle bara äta spagettin och jag orkade inte kriga om det utan var glad för att hon åt något över huvudtaget.
 Man vinner ALDRIG ett matkrig med barn, vill dom inte så vill dom inte.. man kan inte tvinga någon att äta.

Nu ska jag sätta på kaffe så det är klart när micke kommer upp ur tvättstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0