Lycklig!

När man är mamma så krävs det inte mycket för att man ska vaka och vara världens lyckligaste! Och inatt sov Emilia heeeela natten i sin säng! Det är såå underbart och jag känner mig verkligen superutvilad!!! Jag har inte behövt ligga som en packad sill utan fått brett ut mig! Tack min lilla sessa!!

Just nu ligger Micke och "mornar" sig som han så fint kallar det, egentligen sover han! hehe
Emilia kollar på telitubbies och Linnea röjer i deras rum.


Igår kväll när jag hade pluggat klart och det var läggdags klär jag av mig i vanlig ordning och ska precis lägga mig i sängen när jag kommer på mina sit-ups som ska göras! Jag har ju utmanat Linda om att det ska göras varje kväll..
Golvet är svinkallt men jag vägrar klä på mig igen.. så jag drar ner överkastet och lägger mig där

-Vad göööör du???? Frågar Micke
-Jag tänkte ligga på golvet inatt

Någon sekund senare ser jag micke kika fram från sängkanten..

Jasså!!! Gör 100 på en gång så kan du ta det lugnt i helgen!

hihi. men jag gjorde mina 40 och jag  ska säga att det gör ont, för jag har fortfarande träningsvärk!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu har jag hittat hit och ska följa din blogg minsann! :D

2009-01-23 @ 13:52:19
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0