Millisen

Emilia sover, har sovit i tre timmar nu.. trixet att få upp henne är att släppa in lillsyrran i sovrummet. För hon är allt förutom tyst och stilla. Just nu håller hon på och plocka upp och ner alla kuddar från sängen.. hehe när det inte går bra så skriker hon rakt nu!
Emilia sover ändå.. Det är faktiskt hennes första feberfria dag, känns så skönt, och hon har ätit lunch idag!! woohoo!!

Vad mer har hänt?

Micke blev glad över att lyxfällan börjar idag igen så skulle han slå till mig på benet som låg över hans ben.. men han missbedömmer avståndet lite och råkar daska till sig själv!
Han flyger upp och det ser ut som att ska börja gråta..

-Vad gör du? frågar jag

-Jag slog mig själv på bollarna!!!!!!!! Jag har nog sprängt ett blodkärl! Det gör så jävla ont!!

hehe det är inte lätt alla gånger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0