no no no

Nej nej.. inge fler bebis här! Är sååå nöjd med dom två jag har, dessutom har vi inte tid nu.. känner att jag vill komma igång igen. Plugga klart, skaffa mig ett jobb.. efter två graviditeter väldigt tätt så är jag inte så sugen igen måste jag säga. Ett bevis på detta är väl att vi säljer spjälsängen nu! Nästa steg blir att köpa mindre bil :D hehe

Jag har varit och shoppat i går, var på tiden att jag köpte mig lite nya underkläder.. verkligen! Och det är inte bara nackdelar med att ha fött och ammat två barn och brösten inte längre existerar och det endast hänger två skinnbitar där mina tuttar brukade sitta.. jo för nu kan jag köpa jättefina BH:ar på vanliga butiker!! Behöver inte längre springa och köpa svindyra underkläder för att slippa alla tant-Bh:ar som lindex och hm hade till mig.. Nä jag öste på ordentligt och för första gången så var det faktiskt kul.. nä.. nu ljög jag.. det var bara jobbigt att slita av sig ala kläder och prova 10 olika brösthållare..

Men jag behöver inte känna mig som en ful gammal kärring när jag kliver ner i sängen längre iallfall :) Nu kan jag få känna mig lite fin och.. hihi nästan lite sexig :D

PS.. Nej, det blir inga fler barn ändå!

Kommentarer
Postat av: jenny

OKidoki, then I know ;)

så det är bilen som var hemlisen?

Om inte måste du berätta vad det är, hemlisar tar kål på mig! :P

2009-01-15 @ 05:06:03
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 07:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0