nu jävlar!!!

Slut tramsat!!
Jag vill också flytta! Visst vi trivs superkanonbra i den här lägenheten, och hyran är toppen! Men drömmen om något eget där jag känner att det är värt att lägga ner lite pengar och få allt "på sitt egna" vis är större än någonsin! Drömmen om en liten trädgård där barnen som sagt kan få springa fritt! Jag vill ha och jag vill ha NU! Nog för att jag är lite van vid att få som jag vill blir inte bortskämd denna gång.. ooo nej! Det är faktiskt rätt omöjligt för våran del.

Men.. det går att göra något åt det!

så fort detta är färdigskrivet så är det jag som sätter mig ner och letar efter ett extrajobb.
Vi har bestämt att alla pengar som jag kan tjäna extra ska läggas undan till vårt hem. Ett drömsparkonto.

Jag kan absolut hålla med många om att det är väldigt praktiskt att bo i hyresrätt, man får ju allt fixat om det går sönder, och det är bra standard i många av sigtunahems lägenheter, bättre än många andra i världen har det iallfall. Men jag kan inte läppa tanken om gräääs och egen uteplats!!

Få se hur det hela går..

Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas du får extra jobb snart då, så ni kan börja spara :) vi försöker bli av med lånen fortfarande så v kan skaffa villa.. eller jag menar drömhem :)

2009-01-22 @ 23:10:28
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0