oooh NEJ!

Linnea vaknade inatt med värsta rosslet i halsen! Lät som hon var lite tungandas Är det hennes tur nu eller?
Emilia vaknade strax innan 6 i morse och försökte förklara något för mig..

ditta!!! pappa ditta!!!

va? titta på tv:n?

Neejjj DITTA!!

Va? klias det? Ska mamma klia?

neeeeej ditta mamma!!

Efter en stund blev hon så frustrerad av att jag inte fattade så hon la sig på golvet och började gråta!
Kära kära barn! Jag känner mig totalt värdelös som inte förstår vad hon vill!

Men snart gick det upp för mig att hon ville DRICKA!!!!!
Sprang som en idiot till köket och gjorde iordning hennes vattenflaska.

Nu va hon nöjd!

Ska sätta igång med plugget nu på en gång, få se hur länge tjejerna tillåter mamma att sitta här, kan ju inte direkt låsa in mig någonstans.

Tänk om man hade ett hus med ett kontor i där jag bara kunde gå in och få plugga hur mycket jag ville om dagarna!

Hur mår vi idag då?
Jo, har ont i näsan efter allt snytande.. känner att huvudet är tungt, värker i ryggen efter allt hostande.. men jag mår mycket bättre faktsikt! Så d et är verkligen på bättringsväg!

Tror att det var svettattacken i söndags som gjorde susen! satt rakt upp och ner på en stol i köket och det bara rann om mig! Två tröjor gick åt! Men det är väl bara vänja sig, snart är man inne i klimakteriet och då har man visst också svettattacker!

Nä, dags för plugg!

Kommentarer
Postat av: linda

HOPPAS för allt i världen att Linnea klarar sig från det ni har haft!!!!

2009-01-27 @ 08:56:34
URL: http://jagstad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0