packade koldolmar!!

Visst är det underbart med en 160 säng, en man runt 90kg, två små barn som helst ligger på tvären i sängen och en katt som ska tränga sig ner emellan oss! Själv ligger jag helt orörlig halva natten efter vi fått besök av barnen! Snacka om att man är stel när man vaknar!
Emilia har inte gjort nåt i blöjan på över ett dygn förutom att kissa, det är väl bra.. eller?! Visserligen har hon inte ätit så mycket så det beror nog på det.. men vi ska iallfall ut och åka pulka idag, så får vi se hur det går!

Känner mig på städhumör idag, och micke blev överlycklig när jag sa det.. för det bäta han vet är nog att städa! Då mår han som bäst.. hahaha :)

Nu ska jag ta hand om frukostdisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0