plugg plugg plugg

Idag är det måndag och dags att verkligen sätta igång med pluggandet.. skulle bara sätta mig vid datan och kollan alla andras bloggar och se om det fanns något nytt att läsa.. POFF så hade 30 minuter redan gått!

Micke strosar omkring i lägenheten och tittar till mig lite då och då.. "vad gör du?" frågar han.. misstänker att han vill kolla sina fotbollsnyheter :)

Idag är det Emilias första dag på nya avdelningen.. hon har nu börjat sin inskolning för hon är stor tjej nu och ska få byta till 2-3-års avdelning! Jag fattar ingenting.. som vanligt! Vaaaa?? Är Emilia redan så stor? Nej nej.. hon är min lilla bebis! kommer alltid att vara det!

Linnea då? Ja hon börjar på dagis om ungefär 2 veckor!! Herregud säger jag bara, och snart är hon 1 år!!!! Vill inte vill inte vill inte!!!!!

Sluuuuuuuta växa nuuuuuuu!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0