pssssst

Jag har problem nu.. vet varken ut eller in!
Vad det handlar om?

Jo den förbannade överläppen som bara blir värre och värre! Vad fan har jag lyckats med?? Vad har jag gjort med mig själv? Känns som att jag gett mig själv en reäl snyting!

Börjar kännas lite i tänderna med, ska man ringa tandläkaren då eller? Eller sjukvårdsrådgivningen

-Hej jag heter Erika och jag har kört upp en tandbortse under överläppen och nu kan jag knappt äta eller prata! Vad ska jag göra? lufta? sluta prata och låta läppen vila kanske.. det låter ju iof rätt rimmligt! Men hur går det ihop med två små barn här hemma som man var tionde minut ska förklara att -nej man får inte hoppa i sängen, det är farligt! -Nej, det där är också farligt.. osv osv!

Okej.. jag ska sluta gnälla och sluta tycka så synd om mig själv.. men det gör såå ooooooont!!
Så nu är jag klar!

Micke är livrädd för att folk ska tro att det är han som slagit mig.. hahaha..
-Snart åker jag väl dit för misshandel!

Vi såg P.S I Love You ikväll.. igen.. ! Det är sååå himla bra! Har du inte sett den än.. se den!!! Och har du sett den se den igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0