Pulkan

Åååh så kul det var med pulka idag !! Synd bara att barnen inte njöt lika mycket!
Emilia var på bra humör.. en pyttepytte liten stund! Jag försökte och försökte men sen fick pappa gå in och kolla på Nalle Puh med henne. Så då var det bara Linnea och jag kvar.. och Jessica och hennes brudar!
Ingen av barnen log, Melissa drog liiite på mungipan en snabbis sen var det stoneface resten av tiden.. hehehe
Dom undrade säkert vad vi höll på med..
Jag och Jessica sprang upp och ner med pulkorna hehe

Tillslut tröttnade Linnea som började bli lite kall, så då gick vi in.. Men jag hade iallfall jättekul! Det tror jag ungarna också hade bara att dom inte riktigt förstod det själva :p hehe

eeeh. det blidde inte så mycket städning, men jag har iallafall skurat golven idag.. duktiga mig! (låter som jag aldrig städar här hemma, men joo det gör jag.. har inget annat val :p.. närå.. jag tycker inte heller om när det är smutsigt!)

Vilket får mig att tänka på en gång för länge sen, jag och micke hade precis flyttat ihop har jag för mig, och han jobbade förmiddag och jag eftermiddag. Så jag strosar runt hemma, tar det lugnt och upptäcker sen helt plötsligt att jag är fruktansvärt sen och måste skynda mig till bussen!! Slänger på mig arbetskläderna, på med mina skitiga skor och kommer på att nyklarna ligger i vardagsrummet!! Shit.. tar jag av mig skorna så missar jag bussen! så jag springer in och lämnar efter mig leriga skoavtryck!
Till saken hör att när micke ska hem sen så tar han med sig två kompisar (Pontus och Malin har jag för mig)
BRA!!! Jag som jar skitat ner totalt där hemma! Vilket första intryck.. det där har stört mig länge!
-Nu tror dom säkert att jag är värsta skitgrisen!! Typiskt!
 
bara så alla vet får det ALDRIG vara stökit hemma när vi har gäster, kommer någon lite oväntat och vi har lite disk så är det jag som superdiskar i 180 innan besöket kommer, eller slänger in alla leksaker där dom ska vara, rättar till kuddarna i soffan.. osv osv..

Så... nu vet ni lite mer om mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0