Shoppingmani

Nu går vi omkring här hemma och vill shoppa loss igen!! Funderar på ett matsalsbord i tv-rummet..så fruktansvärt tråkigt att tränga sig in i ett litet kök när man har gäster!

Idag var Mickes föräldrar över på middag och då släpade vi ut bordet till vardagsrummet, blev lite tomt i köket bara.. hehe
Nog om det!

På tal om svärföräldrarna så lånade dom Emilia igår, och så sov hon kvar där. Och man kan ju inte låta bli att bli lite småsur när man får höra att Emilia hade sovit till 09:15!!!! Hemma vägrar hon sova längre än till kl 07! hehe.. nä, men det är ju bra att hon kan åka till farmor och farfar och "vila upp sig"

Har jag berättat att Linnea sover i egen säng nu i hennes och Emilias rum?

Har jag berättat att vi har hängt upp TV:n på väggen? (fyyy faaan vilket jobb det var)

Har jag berättat att vi äntligen har sett Arn filmerna? (grymt bra måste jag säga!!! Trodde inte att sverige kunde göra så bra filmer)

Nu ska jag fortsätta leta efter ett bord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0