Skola i morgon

Jaa,, så var det dags igen.. känner mig lite nervös måste jag säga!
Har valt kurser som jag ska läsa, men jag är lite osäker på om jag valde rätt.. På Schemat som jag fick hem så krockar nämligen mina ämnen, och det får inte förekomma, det står klart och tydligt!! Men till saken hör att man läser inte alla kurser varje torsdag och fredag, utandom byts liksom av.. så svårt att förklara!

Hade det varit någon ordning på mig så skulle jag ringt och pratat med lärarna så jag fick bekräftat att jag hade gjort rätt, men ja.. det lyckades jag inte med och nu är det försent! Jag kommer alltid på sånna saker på helger eller sent på kvällen, och då går det inte att ringa.

Vet inte vad som har hänt med mig egentligen, jag brukar få saker och ting gjort men den senaste tiden så glider allt ur händerna på mig... jag vaknarp å morgonen och POFF så är det dags att lägga sig igen..

Jaja, färdig med gnällandet...

Kalaset var jättekul! Jag och Emilia tog bussen dit och hon var såå duktig! satt och sjöng och hade sig!
Väl innanför dörren hos Moa traskar Millan in och ger Veronica en bamsekram som hjälper henne att klä av sig. 2 sekunder senare är Emilia i Moas rum och leker för fullt!
Jättegod tårta och massa gott fika!

Ikväll ska jag och Micke göra lite smoothis och slappa i soffan!

kl 08:30 är det upprop!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0