Snusmumrik

Jag står i badrummet och håller på och borta mina tänder, filosoferar lite, ja ni vet.. som man alltid gör när man borstar tänderna :p
Hur som hellst så håller jag på och borstar bakom övre framtänderna, sköljer tandborsten och ska borsta lite till men missbedömmer avståndet och kör upp tandborsten under överläppen!! Fyyy satan så ont det gjorde!!!! Och detta var i fredags!! Nu är det måndag kväll! Ser ut som att jag snusar och det känns som jag haft en snus inne i 100 timmar! Kan knappt äta, och dricka.. och pussas är det bara att glömma!
Alldeles underbart är det också när Emilia och Linnea kommer och ska kramas i 180 och ger mig en karatespark preciiis på läppen!

Igår kollade vi på nya Bond-filmen, men jag blev verkligen inte så imponerad! Förra var mycket mycket bättre.. den här var lite snurrig och jag fattade ingenting de första 40 minutrarna! Men men.. bond är ju bond och den var ju bra gjord iallfall!

Nu ska vi visst kolla på någon ny clintanfilm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0