Torsdag!

Jag förbannar den här jävla luggen som inte växer tillräckligt! vad ska man göra? Äta ost eller? Ge mig tips!

Idag får den vara den, såg lite mysko ut när jag hade tryckt upp den faktiskt.. hahaha

Ska strax lämna Emilia på förskolan och sen ska jag över till mormor och morfar. Efter det är det skola som gäller!

Igår gjorde micke stuvad potatis och isterband, barnen fick kassler men vad tror ni dom åt? Jodå, isterband! hehe härliga ungar!


Måste bara säga att vi är sååå sugna på något eget nu! Tänk va skönt att ha en liten trädgård där barnen kan springa ut i sommar och leka! Ska köpa en trisslott idag och spela på lotto till helgen :)
kolla in vårat drömhus här!!! drömhuset

Kommentarer
Postat av: Tessi

Det va ett mkt fint o mysig hus.. men var i märsta är det??

2009-01-22 @ 08:44:55
Postat av: rebecka

Slå till!!

Det var ju mycket mysigt!!

2009-01-22 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0