Ursäkta!

Får ta och be lite om ursäkt för alla 100 stavfel jag lyckades med i förra inlägget.. som sagt så är jag inte riktigt frisk!

Ville dock trottsa sjukan lite så vi begav oss ut på promenad, frisk luft ska ju vara bra, eller?
Ångade mih bittert efter 10 minuter då jag hostade som en gammal tant med KOL.. äckligt! men när jag andades genom halsduken gick det bättre, så vi knatade på och nu är jag heeelt slut!

Känner mig lite smått stressad när jag tänker på ett tema som ska vara inne på onsdag, ska innehålla ett par A4 sidor.. hade tänkt suttit i helgen men det var ju bara att glömma då jag som sagt låg däckad!!

Nu ska jag göra lite te och ta en alvedon för min huvudvärk dödar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0