vilken dag!!

I morse kl 8 lämnades stellan för sin kastrering och så passade vi på med vaccinering.

kl 8:30 beger jag mig till station, sen vidare för att klippa mig i karlberg..

kl 9:00 går Micke och Linnea med Emilia till dagis..

Jag blev klippt, och det med råga!! Hade verkkligen gått in för att spara ut allt igen, saknar mitt långa hår!!
Så jag ber om lite toppning och kanske ett försök på frisyr, allt såg så utväxt ut, man såg att jag hade haft kort innan om man säger så!
Hur som hellst, hon pratar på och allt låter kanon, luggen vill jag gärna klippa lite kortare. Och i min värld är kort lugg vid ögonbrynen och lite längre ner, lång lugg är längre än öronen!

Hursom hellst så ber hon mig blunda för att jag inte ska få hår i ögonen, jag blundar och när jag tittar nästa gång har jag en lugg på ungefär 2 cm!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT!!

-oj vad kort den blev! utbrast jag Men hon är ju så himla trevlig så jag kan inget annat göra än att leka nöjd och belåten!!

-åååh jag är så himla nöjd säger jag innan jag går!!

10 meter från salongen åker mössan på fort som fan sen ringer jag hem och beklagar mig för Micke!

Jag ser förjävlig ut!!! Men jag tror jag ska lyckas få upp luggjävlen i ett hårspänne.. tur att det är vinter också, då kan jag använda mössa!

Sen då?

Hämtar Emilia på dagis, allt har gått bra idag..

Micke hämtar Stellan, allt har gått bra där med..

Sen lyckas min kära kära vän Linda dra med mig till ett litet gym! Fy faan, vi gav verkligen järnet! Superskönt och jättekul var det! Så det blir favorit i repris nästa tisdag! woohooo

Nu är Micke ute på sin kvällspromenad! Han är så himla duktig tycker jag. Att verkligen gå ut i det här vädret, jag hade bangat men inte han!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du blev fin i håret :)

2009-01-21 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0