wave

Vi har varit och köpt en våg! Såg att dom reade ut på järnia.. 98:- för en våg som har kostat typ 400!! Så jag skickade iväg micke för att köpa en! Det gäller att passa på innan det tar slut! Ja för skulle vi åkt allihopa så hade vi nog inte hunnit.. ni vet, det tar tid att klä på barnen och släpa iväg alla till bilen..

Hur som hellst så känns det jättebra att vi är vågägare! Det visade sig att Micke har gått ner 3kg sen nyår.. det är bra gjort tycker jag! Hans mål är 15kg till sommaren och det är jag helt övertygad om att han kommer att klara!

Barnen är fortfarande itne bra, eller Linnea är bra i bajset med inte Emilia. Så jag ringde bvc och fick lite mer goda råd. Ska byta ut vällingen och inte ge henne så mycket fibrer. Skulle höra av mig igen på måndag om det inte blivit bättre! Stackars lilla gummsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0