24h

Nu är vi hemma igen efter våran lilla tripp med båt!

Och det vart nästan precis så som jag ville ha det!

Började resan med middag.. fick vänta lite väl länge på maten, men när den väl kom så satt den fint i kistan!
Micke, som påpekat att han bara skulle dricka ramlösa till middagen delade en karaff vitt med mig! hehe

Vad gjorde vi mer?

Gick till Tax-free och köpte lite gott sen satt vi i hytten och pratade om allt och ingenting! Hade så trevligt och alla var alldeles lagom!

Resten av kvällen gick åt att provsmaka lite drinkar, lyssna på dansbandsmusik och bara koppla av!
Besökte även discot men.. ja.. nä.

Ska jag klaga på någonting så måste det vara underhållningen på båten. Den var ganska kass.. antar att det är skillnad om man åker en veckodag som vi gjorde och en helg.

Men men.. vi hade som sagt trevligt ändå och vi gör gärna om det!

Vet inte hur länge sen det är sen jag och Micke gav varandra så mycket tid, och det är något alla föräldrar borde unna sig lite oftare! Även i vardagen.. man måste inte åka bort för att se varandra.
















Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som om ni haft det mysigt :D

2009-07-23 @ 23:30:15
URL: http://ptrasbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0